dimecres, 6 d’abril del 2011

Miguel Gallardo. Viatjar sobre paper: taller d'il·lustració a Menorca

Del 5 al 8 de maig de 2011
  • Data límit d'inscripció: 10 d'abril
  • Places limitades a 15 alumnes
  • Preu del taller i l'estada: 490 € (4 nits, mitja pensió)
  • Preu sense estada: 350 € (dinars inclosos)

La proposta de Miguel Gallardo és la d'un taller sobre el quadern de viatge, un clàssic que revisitarem de la seva mà i que otorga al propi taller el component de viatge, susceptible de ser il·lustrat i com ell diu de ser viscut d'una altra manera.

"La primera vegada que vaig viatjar, ho vaig fer sense moure'm de casa dels meus pares, empassant-me les 400 diapositives que va portar el meu germà de la seva visita a Roma i comentades per ell. El que vaig pensar és que viatjar era molt avorrit. Tot estava ple de pedres escampades per terra, vés a saber per qui. Més tard he viatjat a molts llocs però mai m’he tret de sobre aquest horror per les fotos i els relats familiars de viatges. Mai fins que vaig poder explicar la meva pròpia història..."


+info



Informació i inscripcions

Mariona Fernández

C. San Fernando, 49

07702 Maó - Illes Balears

971 36 00 73