dimecres, 7 d’octubre del 2009

L’ANIMAC MÒBIL, A LA CINQUENA EDICIÓ DEL FESTIVAL GUANT


El Festival Internacional de Teatre de Titelles se celebrarà del 16 al
25 d’octubre a Valls i altres poblacions de la comarca


El proper dijous 22 d’octubre, el Teatre Principal de Valls acollirà, dins la programació del Festival GUANT i en col—laboració amb el Cine Club de Valls, una sessió de l’Animac Mòbil, que oferirà els curts Chokopulpitos (Marketing y Cefalópodos) de Pablo Llorens (Espanya, 2008);
Passeio de Domingo, de José Miguel Ribeiro (Portugal / Bèlgica / França / Països Baixos, 2009) i The Werepig (o Güerepork) Sam Orti (Espanya, 2008), dos d'ells presentats en la darrera edició de la Mostra Internacional de Cinema d’Animació, que es va celebrar a Lleida el mes de febrer passat.

El GUANT, que se celebrarà del 16 al 25 d’octubre, arriba a la seva cinquena edició com a un Festival d’obligada referència per als amants del món titellaire i del teatre en general, més enllà de l’àmbit comarcal. Durant aquest temps, el GUANT ha treballat per oferir espectacles de tota mida i format a tots els públics, amb la qualitat com a principal segell distintiu i amb la vocació d’esdevenir un aparador de les millors produccions d’arreu del món. La 5a edició del GUANT segueix estirant aquest fil i presenta una amplia programació, amb 24 companyies d’arreu del món que oferiran 65 representacions a diferents escenaris de Valls i altres poblacions de la comarca.

A més de l’oferta teatral, el GUANT segueix apostant per altres propostes que completen la programació, com la sessió de l’Animac-Mòbil o un curs de guant napolità dirigit a professionals, una de les novetats més destacades d’aquesta edició.

Animac Mòbil, al Festival GUANT
Dijous, 22 d’octubre

A les 21.30h

Teatre Principal (c. Jaume Huguet, 10. Valls)

Entrada gratuïta

Programació i més informació Festival GUANT a www.festivalguant.cat

Per a més informació (premsa):
Carlota Guinart – Elisenda Campi: 93 240 44 20 / 639 88 97 31

.................................................................................................

ANIMAC MÓVIL, EN LA QUINTA EDICIÓN DEL FESTIVAL GUANT

El Festival Internacional de Teatre de Titelles se celebrará del 16 al 25 de octubre en Valls y otras poblaciones de la comarca

El próximo jueves 22 de octubre, el Teatre Principal de Valls acogerá, dentro de la programación del Festival GUANT y en colaboración con el Cine Club de Valls, una sesión del Animac Móvil, que ofrecerá los cortos Chokopulpitos (Marketing y Cefalópodos) de Pablo Llorens (España,
2008); Passeio de Domingo, de José Miguel Ribeiro (Portugal / Bélgica / Francia / Paises Bajos, 2009) y The Werepig (o Güerepork) Sam Orti (España, 2008), dos de ellos presentados en la última edición de la Mostra Internacional de Cinema d’Animació, que se celebró en Lleida el pasado mes de febrero.

El GUANT, que se celebrará del 16 al 25 de octubre, llega a su quinta edición como un Festival de obligada referencia para los amantes del mundo titiritero y del teatro en general, más allá del ámbito comarcal. Durante este tiempo, el GUANT ha trabajado para ofrecer espectáculos de toda medida y formato a todos los públicos, con la calidad como principal sello distintivo y con la vocación de ser un escaparate de las mejores producciones de todo el mundo. La 5a edición de GUANT sigue tirando de este hilo y presenta una amplia programación, con 24 compañías de todo el mundo que ofrecerán 65 representaciones a diferentes escenarios de Valls y otras poblaciones de la comarca.

Además de la oferta teatral, el GUANT sigue apostando por otras propuestas que completan la programación, como la sesión del Animac Móvil o un curso de guante napolitano dirigido a profesionales, una de las novedades más destacadas de esta edición.

Animac Móvil, en el Festival GUANT
Jueves, 22 de octubre

A las 21.30h

Teatre Principal (c. Jaume Huguet, 10. Valls)

Entrada gratuita

Programación y más información Festival GUANT en www.festivalguant.cat

Para más información (prensa):
Carlota Guinart – Elisenda Campi: 93 240 44 20 / 639 88 97 31